Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
jeanette 09/12 2004 14:52
Hejsa
HVor kan man købe snowboard udstyr til billige piser (er dette overhovedt muligt?) i nordsjælland/Kbh. området. Jeg mangler især buks og støvler.
jeanette
Rasmus 02/01 2005 12:45
Sv: billigt snowboard udstyr??
Jeg har selv siddet her på nettet og gennem tæsket det for sider og andet hvor jeg kunne finde noget billigt snowboard tøj her inden min næste tur.
Og jeg kan må sige at jeg fandt da godt nok hvad jeg søgte efter, hvis man bare har et Visa eller Mastercard og så går ind på Ebay.com, der kan du finde alt, og det bedste af det hele er at det faktisk alt sammen er nyt, da det mange gange er firmaer der sælger derinde.
Har lige købt K2 Snowboard jakke til 65$ + bukser til 49,95$, med fragt blev det samlet 150$ omregnet i dansket ca 845 kr.
Det kan du ikke finde ret mange stder herhjemme for helt nyt tøj.
Sælgeren var et firma der hedder SideWays People og de havde bare alt i støvler, boards, bindinger, jakker og bukser og en helt masse andet.
Men i skulle prøve at tjekke det ud, det kan godt betale sig !!!
Hilsen Rasmus
mikael 09/12 2004 20:05
hej jeanette...
aner ikke en meter om boarding...
men jeg har set de har nogle tilbud i stadium..skal ikke kunne sige om det er kvali..hvad angår tøj, kan du altid finde noget billigt, spørgsmålet er så lidt hvad du forlanger af mærke og kvalitet, det samme kan vel siges om hardwaren
mikael
Gitte 15/12 2004 20:02
Hey hey
Det er sandt det tit har tilbud i stadium, og det er ganske udemærket det de har. De har en del store mærker som Burton og Ride, og dem går man aldrig helt galt af.
Desuden har de 30 % i skishop, har selv lige købt et par hvide forum støvler til knap 1000, syntes de er rigtig gode.