Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Kristensen 16/01 2010 10:52
Hej,
Vil ekstremt gerne en sæson til banff i 2010/2011, men da der ikke rigtig er nogle af mine venner der nyder at stå på ski så meget som mig, kan jeg ikke rigtig finde nogle der vil med.
Så vil høre om der var nogle der var friske på en sæson dernede?
- Christoffer
Bjetzh 17/01 2010 19:30
Sv: Banff bums 2010/2011
Vi er begge i kontakt med den lokale skiskole, men intet kan være sikkert endnu, da det er alt for tidligt at sige noget om næste sæson, da denne sæson stadigvæk er igang. Men arbejdsvisum i Canada er ikke noget problem, så længe man ikke har søgt om det før, og skulle efter signe være mere eller mindre et internet spørgeskema, som blot skal udfyldles.. Men hvad arbejde du vil have kan vi ikke hjælpe dig med, andet end at søge på nettet.
Gill 20/01 2010 21:38
Hey gutter... Jeg går med de samme drømme om en sæson i banff næste år, så hvis i mangler en boarder på 29 somre til at dele regningerne med er jeg frisk... jeg var i banff sidste år og kan kun sige GLÆD jer, og gir jeres kammerater ret i at sunshine er det fedeste sted, har også besøgt kicking horse-silverstar og whistler og efter min mening er banff det fedeste område fordi der ligger både lake louise-sunshine og norquay i en radius af 5-10 km... super sted.. smid en besked i min retning hvis i kan bruge en mand mere på holdet...
Gill
Bjetzh 21/01 2010 08:12
Det skal jeg gøre, altid rart med en lokal kendt person derover.. Endtil videre har vi fundet hus, og vi har et venne par som er flyttet der over, men som flytter tilbage igen i oktober, men som har en pickup med plads til 6 personer i som vi regner med at købe for slik..
Bjetzh 16/01 2010 14:47
Tjo ikke lige til Banff, men Sunshine Village.
Vi er et par på 26 ( til den tid ) som er gået igang med at finde lejlighed, transport og arbejde i Sunshine Village ( Hvis nok en del af Whistler ), har også kigget på Banff, men vi valgte Sunshine Village, da alle vi kender som har været den vej, siger at Sunshine skulle være en del bedere, med hensyn til Offpist og lokal området..
Vi har indtil nu fundet 2 huse med 4 værelser + wc/bad og køkken 9 km uden for byen, og vi er gået igang med at forhandle prisen med udlejer.
Men intet kan fastlægges før efter Maj. da vi begge er på sæson i Østrig i denne her sæson.
Ellers er der altid dansker huset i WHistler og fernie
Peter Svendsen 16/01 2010 18:00
Øhhh
Banff er en by i Rocky Mountains og som sådan ikke et skiresort... Forholdsvis tæt ved Banff ligger der så flere skiområder - HERUNDER SUNSHINE VILLAGE!! Dvs. at SUNSHINE VILLAGE ligge cirka 15-20 timers kørsel fra Whistler....
Peter
Bjetzh 16/01 2010 18:54
det er sikkert rigtigt nok, jeg har aldrig været der over, og alle fortæller forskellige ting... så hvis du siger det passer det nok
Kristensen 16/01 2010 19:34
Ok, det lyder super Bjetzh, du må meget gerne holde mig opdateret med pris osv. hvis du har lyst.
Er godt nok kun 21 til den tid hvis det har noget at sige for jer.
Bjetzh 17/01 2010 08:36
Det er fint nok med os.. bare du har køre kort, da vi højst sandsynligt skal bruge bil for at komme frem og tilbage i området, og vi regner med at købe en pickup.
Og en ting til, vi har en hund vi tager med. så jeg håber ikke du er bange for hunde eller har allergi.
Kristensen 17/01 2010 17:52
Ok, jamen jeg har kørekort og har intet imod hunde. Har i fået arbejde dernede og hvad med visum?
Men når i ved mere må i meget gerne skrive en mail til mig.
Christofferfk @ gmail.com