Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Kevin 23/04 2006 20:04
Hej alle sammen.. nu er skisæsonen vist ved at være slut og det er tid til at se frem imod næste år.
vi er her en gruppe unge der skal finde en destination for vores næste skicamp og i den forbindelse har Bad Gastein været oppe og vende, men ingen af os har tidligere haft erfaring med dette område og vi har også masser af andre valgmuligheder som vi er ved at undersøge, så derfor håber jeg at der er nogen herinde der kan give en lille beskrivelse af området :)
på forhånd tak :)
Mvh
Karina 06/05 2006 14:07
Sv: Bad Gastein
Hejsa!
Jeg var afsted i uge 11 i Bad Gastein, Og skal helt klart afsted igen til næste år!
Min veninde og jeg rejste med Højmark, og deres guider var bare alletiders.
Nu da jeg er en nybegynder på ski, kan jeg ikke fortælle alverdens. Men sne og muligheder er der nok af.
Nattelivet var også bare rigtig skægt, og vi har fået en masse sjove minder med hjem.
Pøj pøj med valget!
Hilsen Karina, Fredericia.
Christina 13/05 2006 20:18
Hej, jeg var dernede med min famile julen over og umiddelbart er indtrykket blandet.. Det er selvfølgelig fedt med termobadene og den østrigske afterski stemning er også god.. Sørg dog for at bo tæt på den centrale lift..
Området synes jeg til gengæld ikke er specielt spændende, hvis man er en rimelig erfaren skiløber/snowboarder, og det tager for lang tid at komme til de andre skiområder (Sportsgastein, Bad Hofgastein), hvis man ikke selv har en bil... Jeg ville satse på et større sted..
MVH Christina
Casper 19/06 2006 19:15
Hey.
Har været i Bad gastein et par gange. Vil sige at det er et ret fedt område, afterskien er god stemningen er kanon. Der er rigtig mange andre unge og der af er en god del af dem også danske.
Ski løbet er også godt. Problemmet er som nævnt at man hurtigt kommer det hele igennem og transport tiden mellem de forskellige områder hurtig kan komme til at virke lang.
Så jeg vil sige det kommer lidt an på hvor gode ski løber i er og hvor højt i vægter de våde pister
Men i vil nok ikke komme til at kede jer uanset hvad.
Så prøv det da.
Mvh Casper