Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Bad Gastein

Skaksen 11/10 2005 13:50

Hey

Erder nogen der kan fortælle lidt om skiløbet i Bad gastein?

er det et sted man kan få tre uger til at gå?
Hvordan er parken, og især hvordan er off-pisten?

Mvh Skaksen

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Rasmus 22/11 2005 11:08

Sv: Bad Gastein

Hey Skaksen!

Ser du skal til BadGastein.. Tager selv afsted primo januar, så vi ses på toppen!.

Casper 13/10 2005 11:36

Bad Gastein er et stort sted med masser af muligheder på ski, dog vil jeg mene at der er lidt for mange transport pister hvor det går meget langsomt, hvilket bliver lidt kedeligt i længden.
Men udover det er der masser af gode og varierede pister. Jeg kan især anbefale de områder som ligger rundt om selve Bad Gastein, dvs. Sport Gastein hvor der stort set altid er masser af sne.

Grossarl er værd at anbefale, det er også her fun parken ligger, den er dog ikke specielt stor. I Grossarl er der også mulighed for offpist, til dem vil begive sig ud på egen hånd.

Dog er en af de bedste ting ved Bad Gastein deres afterskiliv og natteliv, hvor der stort set altid er gang i den. Her kan jeg især anbefale Hæggbloms og Silverbullet, to svenske barer hvor der næsten altid er gang i den. Jeg mener heller ikke at man må snyde sig for det store vandland, som har forskellige slags bade og en masse forskellige saunaer, og ikke mindst en udendørs og godt opvarmet pool. Så jeg kan godt anbefale Bad Gastein

Martin 22/10 2005 17:38

Hmmmm har været i Bad Gastein nogle gange og vil personligt gerne anbefale stedet. Som Casper skriver er der kanon afterski, men synes personligt at offpisten i Sportgastein er det bedste ved området. Fra toppen af kabineliften i Sportgastein er der mulighed for flere forskellige offpisteruter både på nord- og sydsiden af bjerget.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen