Black Wednesday: Nye tilbud live nu 🔥

Avoriaz i uge 5

Mathias 03/01 2009 17:18

Vi er en dreng og en pige på henholdsvis 23 og 22 år der satser på at komme billigt til Avoriaz i uge 5.. For at gøre det så billigt som muligt har vi derfor et par spørgsmål:

1. Er der nogen der kører i bil til Avoriaz den 23. eller 24. januar der har plads til to ekstra i bilen? Vi skal naturligvis nok spæde til benzinregningen!

2. Er der nogen der kunne tænke sig at dele en lejlighed med os i en uge? Hvis vi er tre eller fire kan det vist gøres for ca. 1000 pr. mand..

3. Er der nogen der ligger inde med andre "fantastiske forslag" til hvordan vi gør det billigst muligt?

Håber i kan hjælpe, mvh. Mathias

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Jeppe Mulvad Larsen 21/01 2009 16:28

Sv: Avoriaz i uge 5

Hej Mathias

Min kæreste (25 år) og jeg (27 år) leder efter to der vil dele udgifter til transport i bil til et sted i Frankrig i uge 5. Vi har endnu ikke bestilt en lejlighed, så vi er åbne for alt.

Tror transport vil komme til at koste cirka 1000,- pr. snude ved 4. person.

Send gerne en mail snarest hvis I er interesseret.

Med venlig hilsen

Jeppe Mulvad Larsen

Mathias 15/01 2009 11:02

Det lader ikke til at heldet er med mig så lave mig prøve noget andet.. :)

Er der nogen der kører til Frankrig den 23. eller 24. januar der har plads til to ekstra i bilen? Så kan vi stige af i Geneve og selv klare transporten resten af vejen derfra..

Jan Petersen 06/01 2009 14:15

Hej Mathias,

Skal det være i uge 5 ? Kunne uge 4 være en mulighed ?

Vh Jan

Mathias 06/01 2009 16:00

Hej Jan, ja det skal det desværre, vi skal mødes med nogle andre dernede.. Ellers tak for interessen! :)

Mvh. Mathias

Rasmus Christoffersen 15/01 2009 22:29

Hejsa..
I kan komme til milano for ca. 1500 med fly. Så skal i bare leje en bil og køre resten af vejen. bil leje ca 1300.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen