Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Au-Pair i Mammoth, CA, USA - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Diana Moon skrev:
Jeg kender to flinke familier i Mammoth som hver søger en Au-Pair.
De bor begge i Mammoth Mountaian, ca. 5-10 min?s gå gang fra liften der tager dig op på bjerget. Mammoth er en meget sne sikker by, sidste år faldt der så meget sne at man forsat kan stå på ski på toppen. Jeg har ikke selv været der om sommeren, men har hørt at det skulle være skønt.
Der er gode muligheder for at gå i byen, men det er ikke let hvis man er under 21 år, de tjekker alle!!
Begge familier har to skønne børn på ca. 2 & 5 år. De bor begge i hus og du får dit eget værelse.
Du har mulighed for at komme på sne hver uge, men du og den familie du bor hos aftaler hvor mange dage du har fri til det, det er et arbejde og det skal passes.

Det er en god ide hvis du har arbejdet med børn på et tidspunkt.

Hvis der er mere du vil vide skriver du bare til mig: princessofthemoon@yahoo.com
Tjek også: www.mammothmountain.com

Hilsen
Diana Moon
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen