Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Sigurd 23/02 2016 10:24
Hej,
Vil lige høre om nogen har erfaring med denne ski? Jeg synes den lyder spændende (men tænker dog, at det skal være TI modellen hvis jeg skal have den).
Jeg kører mest på pist, og gerne i høj fart. Men er dog også begyndt at lege mere i kanten af pisten osv. Har kørt på ski i omkring 20 år, så kan godt køre på ski :)
Er Atomic Nomad Blackeye 2015 (ikke TI) for blød?
På forhånd tak.
Mvh Sigurd
Jool 24/02 2016 08:41
Sv: Atomic Nomad Blackeye 2015
Hej
Super ski har haft et par de sidste 2 år, men skiftede dem til et par Atomic redster XT X 12 i december, hvorfor skiftede jeg fra et par superski til et par ski som har en smallere talje 71,5 kun 5% rocker, forklaring kommer her , Nomade ti er mere en off-pisteski end en pisteski, den er for blød på isede pister, og er svær at få til at bide fast i underlaget, men skien er super i off-pisten og super super når pisterne bliver opkørte og puklet, da jeg kører mest piste skifttede jeg til en ski som er mere pisteski end off-piste, men som stadig kan kører i pudder når det ikke er for dyb, til gengæld er mine nye ski super på alle underlag,,,, meeeeeen jeg er dog stadig lidt i tvivl om skiftet fra nomade TI til Redster, var et klog valg, lej et par og prøv dem, måske kan du så bagefter købe dem til en god pris,
NB vend tilbage og fortæl lidt om dit valg, og hvordan du syntes skiene var at køre på, det vil være rart med lidt fedback i dette fora