Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Thomas Balslev Hansen 09/12 2010 21:49
Hejsa
Jeg afslutter snart et vikariat en SFO, og er igen en fri mand :)
Inden vikariatet var jeg på dette eventyr: www.bobandtomontour.com
Nu venter nye eventyr. Til april skal jeg forhåbentligt ud at sejle.
Indtil da har jeg masser af muligheder.
En af mulighederne er at kombinere skiløb med arbejde.
Jeg søger derfor kontakt med personer der kender et sted der søger arbejdskraft efter nytår.
Jeg er 31½år, uddannet pædagog, har arbejdet på behandlingshjem 5år.
Ellers har jeg flere års erhvervserfaring fra bl.a. planteskole, restaurant (opvasker/tjener), frugtplantage i NZ, Kiosk, Børnehave, Behandlingshjem, SFO...
Arbejdets karakter har ikke den store betydning. Et sted hvor jeg også kan få logi er at foretrække.
Har heller ikke favorit lokationer. Har efterhånden været en del steder.
Har ca. 15 ugers erfaring på ski, men er ikke uddannet skiinstruktør, så må ikke arbejde som sådan.
Hvis ovenstående har interesse, så send en mail. Jeg har masser af referencer fra folk jeg har arbejdet for, og boet hos (couchsurfing)
Spændt på om en sådan "jobansøgning" giver noget respons :)
Mvh
Thomas
Thomas Balslev Hansen 11/12 2010 00:02
Sv: Arbejde på et ski-sportssted efter jul
Hej Ditte.
Mange tak for dit svar.
Mit tyske er en smule over begynder stadiet. Taler flydende engelsk.
Men vil under alle omstændigheder tjekke sitet ud, og evt. sende en mail til dem.
Mvh, og tak igen
Thomas
Rikke Fuglsang 11/12 2010 23:15
Hej Thomas.
Dig skulle vi ha hørt om i lidt bedre tid!!!
Du havde været lige en mand for os. Jeg driver og udvikler en lille dansk skiskole med nye innovative læringsstrategier. Alle vores ansatte "lyder" lidt som dig, men desværre har vi ikke brug for flere denne vinter.
Det jeg kan foreslå dig er at tage skiinstruktøruddannelsen i uge 3
http://skeasy.com/da/skiskole/kursus/trin1