🔥 Black Friday slutter om lidt 🔥

Anwärter Salzburg 2010

Peter Hansen 06/07 2010 16:59

Hej jeg ville bare lige se om der er andre der har planer om at tage til Salzburg og tage en Anwärter her til november / december enden 26/11 til 05/12 eller 05/12 til 14/12.
det ville være fedt hvis der også var andre der sku der ned, så vi evt kunne finde ud af noget sammen?

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Thomas 24/08 2010 12:29

Sv: Anwärter Salzburg 2010

Hej Peter

Jeg overvejer det meget kraftigt! Jeg har dog ikke fundet nogen skiskole, der kan skrive under på at jeg har et job i næste sæson. Har du det?

Desuden, kan ikke helt finde ud af om det er muligt at tage Anwärter på engelsk eller ej?

Mvh
Thomas

Peter Hansen 24/08 2010 12:46

Nej jeg har heller ikke fundet nogn ski skole endnu, men håber da snart jeg gør.
og kan heller ikke find enoget sted hvor man kan få det på engelsk, mener dog jeg har læst et sted her inde at man kunne

Adrian Langer 25/08 2010 08:24

Hej i to.. En lille Hjælp..
Tog min anwärter med Snowsports sidste år. Og den er på engelsk.
http://www.snowsports.at/

Der ingen aktuelle kurser på planen lige nu, men hold øje med sitet..

Adrian

Kenni 22/09 2010 19:31

Hej med jer.
Jeg tog kurset sidste år, og vil lige svare på nogle af jeres spørgsmål.

For at tage anwärter skal du have en arbeitzusage, altså en skriftlig aftale med en skiskole. Har man ikke sendt den til forbundet før man tager derned bliver man ved opråbning, gjort opmærksom på at man skal aflevere det.

MHT. engelsk, er instruktørene meget stolte af det er et østrigsk kursus, så det er kun hvis man får en instruktør der er villig til at oversætte nogle småting man får lidt engelsk undervisning.
mht. eksamen kan man sagtens tage den på engelsk, men så består man ikke kurset, før man kommer tilbage i marts for at tage eksamen om på tysk.
Så man har lige nogle måneder at lære det tyske på.

Håber det besvarede nogle af jeres spørgsmål.

Kenni

Christian 22/09 2010 20:43

hej Kennii

Jeg har fået job i maria alm og har tilmeldt mig kurset i kaprun der i slutningen af november.

synes du det var en svært kursus?
var østrigske skilærerne svære at forstå når de snakkede tysk?
hvordan foregår sådan et kursus - ved godt det står på deres hjemmeside men rart at høre det fra en som har været der

skal du selv arbejde i år? hvis ja - hvor henne?

Christian

Thomas Juul 31/08 2010 22:35

Tak Adrian Langer. Synes ikke jeg kan finde noget om man skal have job for at blive optaget. Kræver de det?

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen