Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Anbefaling - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Kenneth W skrev:
Hej.

Jeg er en meget erfaren skiløber, stået siden jeg var en bette knægt. Nogle vil mene at jeg stadigvæk er det (18 år) :D. Men jeg er på udkig efter nogle nye ski til sæsonen, da jeg både skal afsted i julen og i uge 8.

Jeg har stået i godt 15 år, over hele bjerget, så jeg er nok på udkig efter noget all-mountain. Jeg elsker dybt powder, hurtigt ned af nyprepererede pister og lidt hop og sådan (det er ikke det vilde).

Jeg er ca. 182 høj (dog har højden næsten ingenting at skulle sige), vejer 72-73 kg.

Jeg har aldrig rigtigt sat mig ind i det med udstyr, jo det jeg selv skulle have, men jeg er ikke "nørd" til alle de forskellige modeller o.lign.

Hvad kan i anbefale?

Twintips er heller ikke værst da jeg godt kan lide at køre baglæns, lave 360*ere osv..

// Skal til St. Johann til Jul og Les Arcs i uge 8.

God skiferie til jer alle!
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen