Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Mads 18/10 2004 15:00
ey...
har lige nærstuderet alpservice.dk for at se om de faktisk har et godt tilbud til mig.
Ville lige høre jeres mening, og hvis nogen er jer har rejst med alpservice, så skriv lige jeres kommentare til denne service.
Er de for dyre ? eller er det perfekt til os bumser ??
hygge
Mads
Martin 18/10 2004 15:09
Sv: alpservice.dk hmm ?
Hey,
Syns godt nok de er lidt dyre, 20500 for en sæson, 20 kvm til 4-6 person..
har ikke selv fundet noget endnu, vil meget gerne til Avoriaz fra jan til maj, skriv hvis du er frisk
Martin
Mads 18/10 2004 16:20
nice...
jeg syns nemlig oz de er dyre og har lige ringet til dem. Det eneste der udbyder er lejligheden, og lidt undervisning. og ja 20k for en sæson -> alt for mange penge til mig :D
men jo enten tror jeg at det blir avoriaz eller tignes. Har også set lidt på ischgl i Østrig er det noget ??
nogen friske så finder vi en lejlighed sammen skriv til mig herinde eller: madsmuller@hotmail.com
hygge
Karl 18/10 2004 21:42
Ischl skulle være konge stedet... Jeg lejer lidt selv med Ideen... men går lidt efter at få et job dernede sådan at jeg kan leve ved siden af...
ses
Da Pimp 18/10 2004 22:47
Tro mig drenge.. Ischgl er stedet!! Vi er et par stykker som skal derned!!! Verdens bedste offpist, no doubt!! det bliver virkelig konge!! håber sq vi bliver flest muligt.. ! skriv endelig hvis i kommer ned..!!
JMB
Mads 19/10 2004 12:17
jeg kunne meget godt tænke mig ischgl, for det er vel ik så overrendt af turister som val t eller andre kæmpe franske destinationer.
andre der har været i Ischgl eller skal der til ?
og nogen der kender til priser på lejligheder ?
Mads
Sophie B 23/10 2004 20:31
Ischgl er et kanont sted!! Det er klart her det sner, både rent skimæssigt og på afterski ;o)
Så vidt jeg ved, så skulle det være temmelig svært (for ikke at sige umuligt) at få et sted at bo i Ischgl, hvis man ikke er almindelig "gæst", da de forsøger at holde bumser ude af byen. Dvs. de nægter at leje boliger ud til bumser.
Derfor er der mange af dem, der arbejder dernede f.eks. på afterski stederne, der bor i Kappl, der ligger ca. 10 min. kørsel fra Ischgl. Det er i øvrigt også meget billigere, da Ischgl generelt er et dyrt sted at bo.
Josephine 28/10 2004 14:59
Jeg har talt med Alpservice og booket gennem dem. Jeg syntes de virker utrolig fair og ikke specielt dyre.
Jeg glæder mig til at komme afsted.