Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Alpservice eller lejlighed?

Frederik 10/08 2009 20:37

Hej ..
Jeg har i tankerne at tage afsted på ski i nogle måneder denne vinter og har i den forbindelse set på ALPSERVICE, som evt. kunne fixe en rejse til mig.
Dog vil jeg først gerne høre, hvad I mener.

Er det godt at rejse med alpservice,eller får man mere ud af at leje en lejlighed i den periode, man skal være væk?

Vh. Frederik

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Frederik 10/08 2009 20:42

Sv: Alpservice eller lejlighed?

Hvis I har nogle erfaringer, enten fra jer selv eller andre, som I har hørt ville det være rigtig lækkert at få dem med.

Thomas Egeberg 17/08 2009 21:19

Jeg har været afsted med alpservice og kan anbefale det men hvis du finder en lejlighed der er billigere så publiser det på www.freeride.se eller her eller andre steder og søg nogle der evt vil tage med dig!

Hvor tænker du på at tage hen?!

Søren H 11/09 2009 11:45

Hej Frederik og I andre.
Jeg har tidligere skrevet i dette forum. Jeg har en lejlighed i Val Thorens som er ledig i hele sæsonen for max 4 personer. Den er på 30m2 med et soverum med 2 x 2 køjesenge. Opholdsrum med sofa og køkken med spiseplads. Badeværelse med kar og separat toilet. Skikælder med direkte udgang til de 2 træklifter der går op midt i byen. Lejligheden ligger i den øvre del, så der er ikke langt til SneSko, Tango osv.
Pris for hele sæsonen 58.000,- kr og 12.000,- i depositum. Pris er incl vand med der skal betales for strøm, der tages fra depositum.

Har det interesse kan du maile til mig. Jeg har også billeder som jeg kan sende til dig.

Mvh
Søren H

Frederik D 19/08 2009 21:14

Lyder godt, tak.
Jeg har ikke fundet noget der er billigere og med samme sikkerhed, som jeg føler alpservice har.

Jeg har aldrig været i Val T. - Så det er et sted jeg meget gerne ville udforske.

Martin 11/09 2009 22:25

sæson i val thorens ???

jeg har en del lejligheder i VT

de kan lejes for sæsonen 1/12 - 1/5 2010

tjek www.valthorens.wordpress.com for mere info eller skriv

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen