🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

Alperne i uge 4 ell. 5

Henrik 17/01 2010 18:08

Hejsa

Står lige nu og mangler en rejsekammerat til en uges skiferie i Alperne som jeg kan dele værelse med for at gøre ferien lidt billigere.
Vil gerne til Italien ell. Østrig hvor jeg har været mange gange eller Frankrig for første gang.
For mig gælder det om at være på pisterne fra morgenstunden og så ellers hygge mig med fedt skiløb sammen med andre ligesindet. Afterskiing er et must men er frisk når liften åbner.
Håber på at finde en m/k i alderen 30-50 år som lige som jeg mangler en rejse kammerat.
Transporten må vi snakke om, men min bil kan vist ikke klare turen til Alperne. Vil gerne bus, men fly er også ok.
Lad mig hører fra jer.

Hilsen Henrik

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Kim Petersen 19/01 2010 11:55

Sv: Alperne i uge 4 ell. 5

Hej Henrik

..Tak for din henvendelse.
Jo det er da en mulighed..men så skal vi samle ihvert fald en 4 stk.ialt for at holde udgifterne nede..(det er vigtigt for mig).

O G så skal det siges at jeg ikke er til pisteræs a la Canazei.
Dyrker osse off pisten.

mvh.Kim

Maria 19/01 2010 15:06

Hej
har lige kopieret mit indlæg fra forummet, måske det kunne være en mulighed.

Vi har en plads ledig til canazei i uge 5 med afrejse d 29-1. Vi har en 2 værelses lejlighed hvor vi er 3 hoveder (den 4 er blevet skadet:(, derfor en ledig plads) 1 pige og 2 fyre på plus/minus de 30.
Vi er gode skiløbere, der kører mest "on pist" og ikke siger nej til lidt afterski, dog er vi på pisterne næste dag:)
Turen er med tog, liftkort, og lejlighed.

Skriv hvis du lige står og mangler en hyggelig skiferie!

Henrik 19/01 2010 15:38

Hejsa Olsie

Det lyder som det jeg leder efter.

Send venligst flere info på privatmail som findes på min profil

Kh Henrik

Jan Petersen 28/01 2010 10:30

Hej

har du fundet en løsning, vi er 2 der kører til Avoriaz i frankrig uge 5.
Hvis du er interesseret, hurtigt svar.
Vh Jan

Henrik 29/01 2010 07:00

Hej Jan

Tak for tilbudet. Desværre lidt for sent for mig. Tar til Canazei i eftermiddag. God tur til jer.

Kh Henrik

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen