Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Lars 12/01 2006 14:14
Hej Allesammen..
Jeg tager afsted til Livigno her i løbet af næste uge og skal være der som guide resten af sæsonen..
I øjeblikket arbejder min kæreste, som er på BSI med Oure, på at komme fra Alpe D'huez i frankrig over til mig i Livigno i uge 10.. Nogen der har foretaget sig noget lign. og som evt. kunne komme med nogle tips omkring rejseplan eller lign.
Er naturligivis ikke i tvivl om, at det kan lade sig gøre, men kunne godt tænke mig lige at stikke en finger i jorden og sikre mig, at det ikke er alt for besværligt.
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Stud
ole 12/01 2006 21:41
Sv: Alpe D'Huez til Livigno!!???
Det er en lang tur, men kan lade sig gøre. Først skal du tage en bus til Briancon. Derefter bus til Italien, jeg kan ikke huske hvad byen hedder. Tog derfra til Milano og se om du kan fange en flybus fra Malpensa.
Ole
Casper 13/01 2006 13:45
lej en bil
God tur 14/01 2006 17:49
Jeg har prøvet det samme at tag fra Livigno - frankrig. Det er meget dyrt at leje bil da den skal ud af landet og jeg kan regne ud at i skal bruge den i flere dage. Men kan man komme til Grenoble(de fleste busser fra Alpe kører forbi grenoble når de skal mod dk) som ligger 1,5 time fra alpe, kan man tag eurolines bus til milano og fra milano med tog til bormio og fra bormio taxi op til livigno. Taxi koster omkring 40 euro. God tur.