Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Alpe D'Huez - Scanski

S Attack 27/01 2005 13:42

Efter vel overstået tur til Ischgl, går næste tur til Alpe D'Huez med Scanski og deres eget hotel L'Herpie.
Info om specielt området og hvis noget har boet på L'Herpie ?

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Tjalfe 31/01 2005 11:31

Sv: Alpe D'Huez - Scanski

Rigtigt Niels.

Alpe huez er et ok sted syntes bare man bliver hurtigt træt af deft ...

Den vildeste BC tur er helt op med borgmester liften. så er der en stor sort offpist hele vejen ned i bunden.
Den er sygo mega vild. vi var et par homies der tog den med fuld fart . har ldrig været så tævet i mine ben

Samuel 27/01 2005 22:06

Hej
Jeg boede på L'Herpie for ca. 4 år siden. Det var en fantastisk skiferie. Værelserne var små, men rene og pæne (et dobbeltværelse med eget bad). Men skidt med størrelsen - vi var der aldrig, for det er nedenunder alting foregår; i baren. Det var stedet hvor alle de andre hotellers gæster kom til afterski. Hyggeligt og med livemusik (danske musikere). Maden var fin og der var nok af den. Og så behøver man blot bevæge sig ned i kælderen og tage skiene med udenfor døren; der er skiliften nemlig!
Glæd dig - jeg vil selv gerne dertil igen...
God ferie..

niels 28/01 2005 11:18

Omraadet haenger liftmaessigt daarligere sammen end fx Val d'Isere/Tignes, synes jeg. Hvis du ender det forkerte sted, efter lifterne har lukket er det med taxa hjem...

Pic Blanc omraadet er det mest interessante, hvis du vil offpiste (hyr evt. en guide, hvis du vil i rgitig BC). Vejret skifter dog en del deroppe...

Hvis du er til teknik-oevelser er "Signal" god efter min mening. Tag traekliften op hver gang. Den er meget hurtigere end stoleliften... :-)

God tur!
Niels.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen