Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
nicklas 27/01 2006 11:20
hej vi er 9 gutter der skal på herre tur til alpe d'huez i uge6 er der nogen der skal der ned? og er der nogen dere kommer hjem der nede fra der ka fortælle lidt om hvordan der er der nede sneforhold park byliv osv..
hilsen nicklas
Rasmus 31/01 2006 22:50
Sv: Alpe d' Huez
Hej skal også derned i uge 6 sammen med en makker. Rejser på fredag så sommerfuglene er begyndt at melde sig. Det er anden gang jeg skal derned, og synes helt klart det er et fedt sted. Dog er bylivet ikke ekstremt, men der er mange hyggelige bare.
Svend 04/02 2006 16:20
Hi.
Er netop "landet" fra en uges ski i Alpe d' Huez.
Lørdag d. 28/1 var alt lukket pga (sne)storm, der var dog mere storm end sne.
Vi har haft en uge med perfekt vejr, sol hver dag med tilhørende "tøvejr"- desværre er det gået ud over mængden af sne. Der er ved at mangle sne visse steder, specielt i de "højere luftlag".
Meget er "hard packed powder" / kunstsne, men der kan sagtens løbes på ski over det meste af området.
Go tur.
jonas 27/01 2006 15:24
hej nicklas...
Jeg er guide i Les 2 Alpes som ligger lige op af Alpe d huez. Men ellers kan jeg sige at der lige er kommet ca. 30 cm sne i les 2 alpes og alpe d huez idag og det sneer endnu... men ellers er sneforhold super gode lige nu....
Der er en lille park i alpe d huez.. men hvis i ville havde en mega stor park skal i tage en tur her over til les 2 alpes.. den er bare for fed...:-)
Bylivet er bare super fedt i alpe d huez...
Men bare skriv til mig igen hvis du ville høre mere..
hilsen jonas les 2 alpes (guide)
Morten 29/01 2006 19:21
Hey niklas er lige hjemvendt fra 4 uger i d'huez arbejdede dernede men sku desvære starte studie nu her den 1 feb... jeg kan kun anbefale det ærgeligt i ik var der noget før så ku jeg have skænket jeg nogle billige fad bamser:-) i er velkommne til at spørge om hva som helst bare skriv og jeg skal gøre mit bedste... Har lige hørt at de har en mindre "snestorm" dernede de ku også godt bruge lidt sne der var mange dage i januar hvor der var meget sol.
Mvh Morten
Christian P 08/02 2006 18:19
Vi er et helt gymnasium der skal på skiferie til Alpe d'Huez her i uge 7... Hvordan ser vejr- og sneudsigterne ud dernede?
Og mht. byliv; Er der nogle anbefalelsesværdige barer/diskoteker?
Håber på svar, hilsen Christian
Morten 08/02 2006 22:41
Der er masser... Hvem skal i rejse med? Det er ret relevant så kan jeg måske sige hvor i skal holde til jeg arbejdede på en super cool bar primært for danskere og gymnasier!