Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Bjørn 22/01 2009 17:06
Hejsa alle.
Vi er en masse mennesker i alle aldere som plejer at tage på skitur sammen hvert år i uge 7, i år kunne vi ikke få plads i uge 7 og har derfor flyttet turen til uge 12 (har tjekket snestatestikken, ca. en meter i begge uger) desværre gør flytningen også at vi ikke helt er nok deltagere endnu.
Så har du lyst til at være sammen med en masse skiglade mennesker i uge 12, så slå et smut omkring www.snowtrip.dk eller send mig en mail.
Turen er fra den 14 marts til den 22 marts.
6 overnatninger på hotel med morgenbuffe og 3 retters aftensmad.
Bustur tur/retur, og 7 dages liftkort. 4550,-
Snehilsner
Vennernes skiklub.
Helle 25/01 2009 17:52
Sv: Alpbachtal/Østrig i uge 12
Hej Bjørn
Vi har et hold venner (familien Møller) som har været med jer før, de har rost jeres tur meget, men vi er lidt usikre på hvor meget sne der er i uge 12?
Vores familie er på 2 voksne og 3 børn, kan vi bo sammen?
Hilsen
Helle
Chris 31/01 2009 06:14
Hej Bjørn - tror jeg har 2 piger fra Kolding der vil med i uge 12.
Er der flere pladser.
Mvh. Chris.
Bjørn 26/01 2009 17:28
Hej Helle
Altid rart at få ros, tak.
Det seneste jeg selv har været i Alpbachtal er uge 10 men der var masse af sne, og i følge snestatestikkerne er gennemsnittet i uge 12, 105 cm. og der er 85 cm p.t. Statestikkerne siger også masse af sne frem til og med uge 15.
Nu skriver du ikke hvor gamle jeres børn er? men hvis i ønsker at bo sammen alle 5 kan det sagtens lade sig gøre, der er fra enkelt værelser til 6 personers værelser. hvis børnene er store og gerne vil bo for sig selv, kan i få værelser ved siden af hinanden.
Håber i vil med, jeg har ikke snakket med Jørgen og Lone endnu, hvis de skal med igen og i gerne vil bo ved siden af hinanden, finder vi ud af det.
Sne hilsner
Bjørn
Bjørn 31/01 2009 12:41
Hej igen Chris.
Der er stadig ledige pladser.
Men husk dem på der er sidste tilmelding den 6/2
Skal i tre bo sammen?
Snehilsner
Bjørn
Chris 31/01 2009 17:05
Ja vi 3 vil meget gerne have værelse sammen.
Men Christiana kan nok endelig give svar omkring den 20 feb.
Det er noget med en eksame.
Håber det er ok.
Mvh. Chris.
Bjørn 01/02 2009 13:09
Hej Chris
Ingen problem med at få værelse sammen.
Vi har tit nogle sidste øjebliks tilmeldinger, det plejer vi at finde ud af, så bare Christina giver besked så snart hun ved noget sikkert.
Snehilsner
Bjørn
Christoffer 23/01 2009 00:13
Hej Bjørn.
Øhhh kan den pris på 4.550,- Kr. passe.
Det lyder billigt.
Mvh. Chris.
Bjørn 23/01 2009 07:54
Hej Chris
Da vi jo er en "skiklub" som normalt ikke udvider på denne måde, men mere ved at "skivenner" tager familie, naboer, venner eller kollegaer med, og det ikke er noget vi tjener på, kan vi ganske rigtigt gøre det for 4550,-
Ved ikke om du har kikket på hjemmesiden, ellers gå ind og kikke billeder, vi har det rigtigt hyggeligt.
Snehilsner
Bjørn