Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

Alm briller og ski briller?

Nikolaj 26/11 2005 21:10

Hej

Jeg tænkte på folk herinde som har alm. briller og bruger skibriller har i problemer med at finde en ordenlig skibrille der passer så i kan have jeres briller på samtidig?

Dem jeg har prøvet indtil vidre har jeg ikke rigtig følt mig tilpas med..

Hvis i har fundet nogen må i gerne lige nævne hvilken det er..

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Karina 27/11 2005 15:04

Sv: Alm briller og ski briller?

I de fleste sportsbutikker på skisportsstederne har de et udvalg af snebriller som er beregnet specielt til brillebrugere.

Jeg har har selv et par Carrera snebriller (ca. 450 kr. for 2 år siden) og de fungerer fint. De er skåret til i siden så der er plads til brillestangen og går en smule længere ud fra ansigtet så der er plads til egne briller.

Det står som regel på æsken om snebrillerne er til brillebrugere men ellers er det bare at spørge i butikken.

Husk at købe et på snebriller med dobbeltglas hvis du vil undgå at de dukker alt for meget. Problemet når man har briller er at begge briller dukker samtidig og så ser man ingenting. Det hjælper dog at tage dem på indenfor så temperaturen på begge brilleglas er ens.

Hilsen,
Karina

Lene 27/11 2005 17:42

Hej

Adidas laver en skibrille hvor du kan få styrke i glasset, jeg købte dem hos profil optik for to sæsoner siden og de fungerer perfekt.

Hilsner
Lene

Nikolaj 27/11 2005 18:52

Tak for svaret Karina jeg må ud i Intersport og snakke med dem og se hvad de har..

Lene -> Ja, men det er da mega dyrt eller hvad?

Lene 28/11 2005 15:57

Hej Nikolaj

Hvad er megadyrt:o) når du skal se på at du slipper for to hold briller, dugproblemer etc? . jeg gav omkring kr. 1800 for mine - men jeg ved at du også kan få dem lavet i f.eks Italien og Østrig, hvis du skal derned på ski - have en recept med fra din øjenlæge eller et kort fra din optiker så laver de dem på 3 - 5 dage.

Pøj-pøj med det

Hilsner

Lene

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen