Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Allround TT til sjov og ballade - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Frederik Brandt skrev:
Hej folkens

Jeg er på jagt efter en TT-ski til at hygge mig med i off-pisten og lidt i parken (kommer til at bruge dem lidt over det hele, men jeg vil gerne mere i offpisten). Skiene bliver mit andet par ved siden af mine SL-racecarvere. Mine overvejelser går på at finde et par brugt, som minder om LINE's Blend eller Celebrity eller Völkl Bridge. Et par Kung Fujas kunne også være en mulighed vil jeg tro.

Jeg vil sådan set bare høre jer om jeg er helt galt på den? Hvis jeg kan finde nogen som er 95-100mm midtpå og som er nogenlunde stive. Og så cirka samme højde som mig selv? Jeg kan bare ikke lure hvor stive de er og jeg har desværre ikke prøvekørt et par. Jeg har kun prøvet et par K2 Public Enemy og de var lidt tunge og klodsede syntes jeg.

Jeg tror jeg efterhånden har været 32 uger på ski hvor jeg iblandt har fået masser af undervisning. Så der er ikke noget underlag jeg ikke kan køre på. Jeg er 188cm høj og vejer omk. 90kg.

Jeg håber i kan hjælpe mig på vej med nogle konkrete forslag, jeg er åben for alt :)

Venlig hilsen
Frederik
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen