🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

Alle i aldersguppen 35-50 inviteres til at mødes i St. Anton 9.-21. januar 2011. - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Kirsten Dam skrev:
Alle i aldersgruppen 35-50 år inviteres til at mødes i St. Anton am Arlberg i Østrig i uge 2 og 3 (de af dagene du nu er der). Morten og jeg (Kirsten) skal af sted. Skulle der være flere, der viser interesse for dette, vil vi oprette en gruppe på internettet, hvor vi alle kan skrive sammen og lave yderligere aftaler og der evt. er nogle der kan rejse sammen m.m. Beklager jeg er sent ude, næste år vil jeg prøve at være i bedre tid.

Morten (40 år har stået intensivt på ski i 5 uger og forventer at træne masser af offpiste denne gang, da han efterhånden behersker pisten rimeligt godt, han er ikke bange for noget og følger godt med i fart) og jeg (43 år, har stået på ski de sidste 14 år og er mest interesseret i at løbe offpiste og på skiruter, jeg er nu endnu ikke blevet en superhaj til offpiste, da det jo ikke er altid, der er sne nok til at øve dette og jeg også har en rygskade at tage hensyn til). Vi går begge rimeligt meget til den, og leger meget, uden alt for mange og lange pauser. Vi er begge ikke-rygere og spiser derfor altid vores frokost i IKKE-rygerafdelingerne.
Har du dine friske forældre med i alderen ca. 65-75 som enten er rimelig erfarne skiløbere eller som er med for hyggens skyld, så søger min far også legekammerater på pisten (har løbet alpint skiløb de sidste 16 år og startede altså i en ret høj alder) og min mor som IKKE står på ski søger hygge kammerater til små rolige gåture og sidden i solen).

Vi tager selv derned med www.swiss.com (København-Zürich) og herefter www.arlbergexpress.com fra zürich direkte til St. Anton (i alt under 2000 kr. tur/retur til St. Anton, men der er også restpladser og afbudsrejser hos diverse rejseburoer at få til fornuftige priser lige nu, især hvis I er flere der vil bo sammen).

Ideen er, at vi kan løbe på ski sammen, hvis niveauet og kemien passer og/eller vi kan mødes på afterski til sjov og ballade/gå en aftenstur i byen, hygge os sammen, hvis det skulle blive snestorm og alt lukker m.m. Morten og jeg gider ikke gå ud hele natten eller drikke os vældig fulde, da vi hellere vil være friske på ski, men vi kan sagtens more os gevaldigt med at gå på afterski nogle timer, få et par store øl lave ballade og danse, danse og danse indtil vi går hjem, spiser og ligger i vores seng inden kl. 22. Dette gør vi typisk et par gange om ugen
Altså at vi er en gruppe mennesker, som har mulighed for at lave noget sammen, hvis og når vi har lyst og lade være, hvis vi ikke har lyst. Det er således helt uforpligtende at hoppe på ideen og vi forpligter os heller ikke selv til noget. I skal altså selv arrangere jeres rejse, finde et sted at bo m.m. Jeg kender dog St. Anton særdeles godt, så hvis vi mødes, kan jeg godt give de gode fif til skiløbet m.m.

Det er vældigt nemt og hurtigt at flyve til zürich og tage bussen derfra, men ellers laver bla. ”sne og snø” vist nogle fine togture derned med det der før hed skiløberen og DSB sælger også togbiletter med toget. Man kan selv booke et hotel/lejlighed ved at gå ind på den lokale turist webside eller man kan købe via rejseburoerne.

Vi har regnet ud, at 14 fulde dages skiløb inkl. Liftkort, transport, godt hotel med morgenmad samt aftensmad (sparebudget, hvor vi selv laver mad) koster os i alt 12.000 kr. pr. mand.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Morten & Kirsten
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen