Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Jette Gauss 07/01 2008 11:53
Jeg er single og mangler en eller flere at følges med på skiferie. Løber stort set på alt hvad der er at løbe på og gerne i Østrig eller Italien. Er 48 år, frisk og vil gerne på lidt afterskiing. Jeg har bil og kører gerne selv , betaler benzin tur - retur. Hvorledes vi skal bo er for mig ikke afgørende, dog foretrækker jeg at stedet ligger tæt på liften.
Tom Jensen 07/01 2008 12:11
Sv: Alene på ski ?? Skal vi følges, kan i ugerne 3 -9
Hej Jette !
Jeg er ligeledes 48 år og er lige nu ved at kigge efter muligheder i Italien, Canazei. Jeg kan i ugerne 4 og 5, måske også uge 3, men ikke 6 og 7.
Rejseform er heller ikke vigtigt for mig. Jeg har været i Canazei 2 gange tidligere. Østrig kan også sagtens komme på tale.
Ser frem til at høre fra dih
Mvh
Tom
Jette Gauss 07/01 2008 13:53
Hej Tom.
Det lyder umiddelbart fint. Jeg var i Canazei sidste år og har bestemt ikke noget imod at komme der igen. Det er et super skisports sted...
Uge 3 vil passe mig fint, men lad os lige tale lidt mere sammen.
Mail til jette@gaussfoto.dk
Mvh
Jette
Per Larsen 07/01 2008 16:31
Hej fra Fr.havn! Jeg tager også afsted på egen hånd! Regner med at tage afsted på fredag og er i den heldige situation at jeg har fri til midt i Februar :o) har set på den lokale vejrudsigt i Østrig at der skal blive temmelig mildt...snegrænsen vil ligge på ca. 1500 m. Men der er forhåbentligt sne nok at tære af.
Jeg satser allerførst på at tage til Livigno i Italien, det ligger højt og er rigtigt hyggeligt til afterski...mine knæ siger ski, så længe de holder, og så vil jeg ellers slappe af i solen og hygge mig med varm chokolade...mit rum ;o)
Westendorf i Østrig er også med i mine planer, hyggelig lille by i et kæmpestort skiområde.
Måske vi ses dernede...jeg er 45 år og medium skiløber, holder mig helst på de røde og blå løjper, for ikke at gøre Franz Klammer ked af det :o)
Hyggehejsa fra
Per (Fr.havn)