Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Michael 19/12 2008 21:58
Jeg er en gut på 27 som mangler nogle at tage på ski med og kan stort set alle uger fra omkring 1 feb. med undtagelse af uge 9.
Er frisk masser af skiløb, lidt afslapning og selvfølgelig afterski, og havde forestillet mig ca. samme alder som jeg selv (+/-!)...
Kasper Jensen 28/12 2008 18:00
Sv: Alene på ski, nej vel!!!
Hej michael
jeg har stadig ledige pladser på min tur til svarstad i norge i uge 7
prisen er 3200,-
venlig hilsen kasper
Anne B 22/12 2008 17:45
ja det kunne være fint... har du en mail?
Lone 22/12 2008 17:54
Hej Anne,
min mail stod nu i mit lille indlæg ;-) - lonemach@hotmail.com
- Skriv gerne et par linier hvis du påtænker en lastminute nytårsskitur - og med forslag til hvor og med hvem, for det er vist ikke bare sådan lige at finde noget her og nu... ellers måske du med dine mange års skierfaring er lidt klogere på det område end jeg ;-).
Jeg er stadig lidt i tænkefase om hvorvidt jeg vil afsted - men skriv og vi må se om vi kan blive enige om noget...
Lone
lonemach@hotmail.com
Anne B 22/12 2008 18:35
Det var til michael....
Michael Lund Jepsen 23/12 2008 17:31
Hej Anne,
Yes, e-mail er michaellundjepsen@gmail.com så det er bare at skrive, jeg har fået tilbagemelding at der endnu ikke er noget konkret men at uge 6 aktuelt ser ud som en mulighed! Men skriv og vi kan aftale nærmere :-)
God Jul
Venlig Hilsen
Michael
Louise 24/12 2008 15:08
hej anne og michael.
hvis i har interesse, så har jeg arrangeret en tur til østrig i uge 10.
turen koster 5250 og er inkl. transport, hotel, morgenmad, aftensmad og liftkort...
god jul
hilsen louise
Michael Lund Jepsen 25/12 2008 13:33
Hej Louise,
Hvor i Østrig, hvor mange skal afsted osv. vil gerne høre lidt mere,
evt. på mail som er michaellundjepsen@gmail.com og jeg vender tilbage...
God Jul,
Michael
Anne B 20/12 2008 19:34
kunne godt være interesseret... er en 27 årige ung dame fra KBH...
Michael Lund Jepsen 21/12 2008 19:19
Hej Anne,
Jeg er frisk på at få noget arrangeret, og har i samme anledning skrevet til en Louise Steen, da hun skriver i en anden tråd at der er nogle stykker der som måske vil arrangere noget...
Lone 21/12 2008 19:21
Hej
Stadig nogen der søger / har plads til en travelmate mere på en skitur henover nytåret? Jeg er 34 og overvejer stadig om nytåret skal tilbringes i DK eller på ski... Så kom med nogle forslag ;-) - hvis I har plads til én mere her lidt lastminute. Jeg er ikke den store ski-haj - dvs. har ikke luftet skiene et par år nu - men mon ikke det kommet forholdsvist hurtigt igen... Er dog ikke til off-piste og alt for vildt skiløb, men snehygge og lidt afterski er ikke ad vejen... Skal være retur 4. januar og gerne afrejse først d. 29.12.. men det går nok kun hvis turen går nordover, mens sydture vel er på en uge...
Nå gi lyd hvis I har et spændende tilbud!
Mvh
Lone
lonemach@hotmail.com
Michael Lund Jepsen 21/12 2008 19:34
Hej Lone,
Det er desværre ikke muligt for mig at komme afsted lige nu, er nød til at planlægge lidt i forhold til arbejde og sådan!
Håber du finder på noget :-)
God jul
Lone 21/12 2008 19:39
Hej Michael
Tak for svar... en skam... Men god Jul til dig også og god tur i sneen til den tid :-)!