Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Lasse Larsen 11/01 2011 10:08
Hej som tingene er skredet frem, sidder jeg nu uden nogen fast plan for skiferie. så ville derfor høre om der ikke skulle være nogle flinke mennesker der har plads til mig? destination er ligegyldigt, hvad angår tidspunkt søger jeg noget fra omkring start febuar og frem.
jeg står på snowboard, og har været afsted en del gange efterhånden. Jeg er en frisk fyr på 20 og kommer fra århus.
på forhånd mange tak
Ldp 12/01 2011 15:14
Sv: Alene fyr søger skiferie
hejsa!
jeg leder efter en rejseven til skiferie. jeg har besluttet at tage til italien og har ogsaa kigget paa nogle steder men er ret fleksibel. jeg tager dog foerst paa skiferie i uge 12 fordi det bliver noget billigere at tage afsted.
jeg staar paa ski men har lige koebt et snowboard som jeg vil laere at staa paa. jeg er en frisk pige paa 18 og bor i esbjerg.
hvis det har interesse saa skriv endelig!
Lasse Larsen 12/01 2011 16:13
Tror desværre at uge 12 bliver for sent, ville gerne afsted snart. Senest uge 8
Johnny Fischer 12/01 2011 21:12
Til IDP..
Hvad med Påsken ?? da tager min søn på 17 år til Hemsedal, han er rigtig god til snowboard og tager instruktør kursus trin 1 i næste uge..
Han mangler 1 at følges med men får ikke selv taget sig sammen til at skrive herinde :-)
Ldp 13/01 2011 16:13
Til Lasse
tjaa.. det kan jeg desvaerre ikke.
Til JoFi
det lyder jo meget lokkende, men jeg har allerede koebt flybillet til uge 12 til italien..
Kasper Jensen 15/01 2011 14:14
vi har en tur til kvitfjell i norge i uge 7 til 3750,- incl. mad, transport og værelse i storhytte
Hilsen
Kasper Jensen
22503879