Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

Afterski i Val T

Søren 16/01 2006 19:41

Er det noget og skrive hjem om! Er klar over at det ikke kan måle sig med østrig. Men har hørt at der skulle være okay gang i den! Nogle steder der kan anbefales?
Skal derned i uge 4...

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Skovsen 16/01 2006 22:04

Sv: Afterski i Val T

Friends anbefales helt klart.

Sophie B 16/01 2006 23:33

Der er gang i den på Snesko til afterski, men det starter senere end man er vant til fra Østrig.
Syntes der var pænt tamt på Tex, det er min opfattelse at ud over Snesko, så er det mest om natten der gås amok i Val T./Frankrig, som du skriver det er ikke østrigske forhold...

J 17/01 2006 08:33

Der er næsten altid kanon gang i den på snesko, men det plejer mest at være i højsæsonen!

Shark 17/01 2006 13:19

Det danske afterskisted Cafe Snesko sparker røv, sparker røv og sparker røv - også uden for højsæsonen. I Val T. er der jo ganske vist ikke tale om østriske bjælkehytter, men det forhindrer ikke dans på bordene og svedige lokaler. Hvis man har lyst til at mænge sig, så er der også fuld knald på de hollandske. Stederne ligger som perler på en snor rundt langs torvet. De gange jeg har været i Val T var der ikke gang i TexMex.

lucas 18/01 2006 09:38

Hejsa.. var i val T sidste år..
Og jo der er udmærket gang i den.. men det er mest senere det foregår..
Tex er efter min mening ikke noget at råbe hurra for,
men Friends, det er helt klart i toppen, især senere på
aftenen.. Kan varmt anbefales..

God Tur

Pernille 16/01 2006 19:59

SNESKO!!! Her kan man sagtens danse på bordene...

Og Tex, Viking, Friends, Tango... Der er mange muligheder for en kold øl og en god fest

God tur!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen