Afterski-CD?

Thomas 28/01 2007 00:02

Hej Alle!

Netop hjemvendt fra Østrig og har selvfølgelig hørt alle "afterski-hits" dernede. Nu vil jeg så gerne købe en CD med alle de "hits" da jeg skal bruge den til noget "afterskifest" om et par uger.

Kender I et sted hvor man kan købe en CD med alle de kendte numre fra Østrig på nettet eller i en butik i kbh-området?

mvh

Thomas

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Peter 28/01 2007 00:06

Sv: Afterski-CD?

Der plejer at komme en del frem hvis du søger på "apres ski hits".
Men det er aldrig det samme hjemme i stuen som i Østrig med en weissbier i hånden og en grim østriger bag baren :-)

Thomas 28/01 2007 00:15

Helt enig! men nu skal vi til noget afterski - så det er jo altid sjovt med en lille overraskelse!

Jeg har søgt og fundet nogle sider men vil jo evt. gerne have en specifik anbefaling. Hva med den her?

http://www.amazon.de/Apres-Ski-Hits-2007-Various/dp/B000KCI73K

Sattack 28/01 2007 09:12

Hej Thomas

Jeg har dem !! Skriv lige din adresse til body_tequila@hotmail.com, så brænder jeg og sender.

Det koster ...... et glad smil :-)

Tales

/ Sattack

Jens Sørensen 28/01 2007 11:26

Hej

Har læst jeres indlæg.

Lyder fedt med sådan en CD....

Har skrevet en mail til dig også....

Med håb om en cd....

Fortsat god skivinter....

Onkel 28/01 2007 15:33

Lad være med at bruge penge på netop denne cd. den er ikke særlig god! Hvis man måske være i østrig, men en stor fadøl, og ja en fed østrier bag baren, så ville det måske være meget sjovt. Men jeg har den, og det er ikke vildt sjovt at høre den derhjemme alene...
Men ellers held og lykke med det hele og go vinter!

Thomas 28/01 2007 16:33

Hej Onkel!

Helt enig! men som jeg skriver skal jeg bruge den til en afterski-fest! Det er der pointen ligger ;-)

Men jeg har fundet en løsning takket være Sattack ;-)

mvh

Thomas

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen