Black Monday: Spar op til 35% på dagstilbud kun i dag ❄️

Afsted et par måneder.

Thomas 25/01 2006 15:02

Hej Alle.

Jeg har et par måneder fri fra studie, og kunne godt tænke mig at komme ned og stå på ski.

Så hvis du har lyst til at tage med, eller har en ledig sengeplads eller job til mig, er du meget velkommen til at skrive eller ringe.

mvh
Thomas

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Tea 25/10 2006 13:16

Sv: Afsted et par måneder.

Hej Kasper.
Min kæreste og jeg er også vildt interesserede i at komme afsted en måneds tid evt. januar. Kan du hjælpe os?

Ria Kruse Olsen 28/01 2007 18:16

Hey Thomas. Jeg vil meget gerne med dig en måneds tid eller halvanden. Kan først fra marts af, men skriv, hvis det har din interesse at få en frisk "pige" på 21 år som rejsepartner/skibumseven!?

Og Kasper....hvordan med de lejligheder/sengepladser -hvad er prisen fra f.eks uge 11-14?

knus Ria

Karina 18/10 2006 15:56

Hej Kasper.

Vi er 2 piger som gerne vil til Val Thorens hele februar 07.

Vi ved bare ikke helt hvordan vi skal skaffe et par sengepladser dernede. Er det noget du ved noget om?

kasper 26/01 2006 14:52

jamen jeg kan da godt finde en ledig seng til dig i Val Thorens hvis det skulle have nogen interesse.

jobbet kan jeg ikke rigtig hjælpe dig med.

men du kan jo give mig er kald så kan vi måske finde ud af noget med den seng

+33 6 11 85 15 66

/kasper

Nicolai 22/10 2006 16:44

Hej Kasper (og Karina),

Jeg satser på uge 4 og 9, men har i år desværre ikke held med at lokke vennerne med. Hvis I kender nogen, som har en ledig seng el. vil dele en lejlighed, må I meget gerne kontakte mig.

Hilsen,

Nicolai.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen