Black Monday: Spar op til 35% på dagstilbud kun i dag ❄️

afsted afsted

Jonas 11/01 2007 19:15

Hej alle sammen jeg er en fyr på 21 som bare brænder efter at komme ned i det kolde jeg har i længere tid gerne ville afsted men havde på daværende tidspunkt en kæreste som jeg også skulle se til.
jeg sys selv jeg leder og leder efter jobs som skiguide men finder intet hva kan eller skal jeg lige gøre for at finde jobbet
jeg har ikke noget kursus i at være skilærer men håber på jobbet hvori jeg også finder oplæringen i at mestre skiene som de nu skal jeg har tidligere været afted 4 gange på ski
skriver herinde fordi jeg ikke længere ved hva jeg skal gøre eller hvor jeg skal søge for at finde jobbet håber derfor at alle i dejlige mennesker der nu skulle læse dette lige smider en lille info om de ting i nu vil fortælle
knus j

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Ria Kruse Olsen 16/01 2007 10:22

Sv: afsted afsted

Kan ikke sige så meget andet end at du er for sent ude og skulle have taget tilbudet, da det var der! Jeg står i samme situation som dig. Sagde fra i efteråret, da jeg skulle på de der skiguide-kurser pga. mit job, som ik gjorde det muligt og nu vil jeg så gerne afsted! Dog har jeg droppet det med muligheden, at kunne få job som guide. Det er simpelthen ik muligt nu, men har planer om en tur til Canazei i ugerne 11-14 sammen med en der hedder Jakob, som jeg også har mødt herinde. Hvis du er frisk på ideen, er du velkommen til at ta med -tror det blir en kanon tur. Budgettet ligger på 11.000 for transport, lejlighed og liftkort for alle 4 uger og det er virkelig det aller-billigste vi kunne finde.

Knus Ria

Pernille Hansen 16/01 2007 11:17

Sv: afsted afsted

Prøv alligevel at ringe rundt til de forskellige rejsebureauer og hør om de evt har ledige jobs - det kan jo være at der er nogle på destinationerne der har sagt op eller kommer til skade (desværre sker det også for guider).

Det kan jo være at der dukker noget op, men du skal selv opsøge det.

Held og lykke!

Mvh Pernille Hansen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen