🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

Afbudsrejse i uge 4 eller 5 - er du klar?

Patrick 08/01 2010 20:15

Hej derude

Er de sidste dage faldet over nogle rigtig gode tilbud på afbudsrejser og har derfor besluttet at tage en spontan skiferie i uge 4 eller 5. Jeg har muligvis en makker til ferien, der ligesom jeg selv er M/37 år fra København, men han skal først nu undersøge mulighederne for ferie på arbejdet.

Uanset om han tager med eller ej, så er vi næsten ligeglade med, hvor i alperne det bliver, og vi vil helst med fly derned – måske tog. Lige nu sælges der rejser, hvor en uge inkl. fly/transfer/liftkort og i enkelte tilfælde også ½-pension sælges for 3.000 til 3.500 kr. (v/4 pers.)

Jeg forestiller mig og håber, at vi kan samle en gruppe på ca. 4 M/K, og tanken er, at vi beslutter os for en uge og dernæst bestiller det bedste tilbud (ud fra ovenstående kriterier) vi kan finde 3-4 dage før afrejse.

Vi/jeg skal ikke på skiskole, men det skal ikke være nogen hindring, hvis du/I skal, når bare humøret er højt.

Vi kan evt. mødes inden turen, og jeg forestår gerne det praktiske.

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Henrik 08/01 2010 22:47

Sv: Afbudsrejse i uge 4 eller 5 - er du klar?

Hej Patrick

Jeg er også klar på den idé. Har også en anden tråd herinde, men måske kan det kombineres. Men ellers gælder først-til-mølle-princippet.
Se link: http://www.skisport.dk/forum/47981/
Kh Henrik fra Østjylland

Patrick 08/01 2010 23:12

Tak for din besked og tilbud Henrik.

Umiddelbart lidt svært at forene, men tak for interessen. Jeg vender tilbage, hvis det bliver aktuelt.

Mvh. Patrick

Boarder 09/01 2010 12:15

Hej.
Jeg står med et ledigt 2-personers værelse på skitur til Bad Gastein i uge 4 udbydes til 3819 kr. per person. Prisen inkluderer transport i luksusbus, halvpension og overnatning på hotel samt liftkort.
Skriv for nærmere info

Henrik 13/01 2010 00:14

Hej Patrick

Har du fundet en løsning eller er du stadig åben for forslag ?

Hilsen hje67

Torben Jensen 13/01 2010 01:03

Hej

Ja jeg er klar!! er meget int.

Hilsen Torben

Boarder 13/01 2010 01:06

Jeg mangler 1 person nu ;)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen