Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Aage Jensen 14/01 2008 13:56
Vi er en lille gruppe ca 20 velorienteret erfarne skiløbere seniorer over 50år.
Aktuelt her og nu søger vi:
En kvindelige eller mandlig deltager til vores årlige skiferie i uge 10, som i år går til Les Coches i Frankrig (Hotel med ½ pension ).
For de kommende år.
Hvis du er interseret i, at løbe på alpinski sammen med andre alpine skiløbere seniorer over 50, kan vi tilbyde dig medlemskab i en lille gruppe med en varm og hyggelig atmosfære under vores årlige tur uge 10 samt årlig weekend afterskimøde i DK. hvor næste års rejse besluttes.
For nærmere oplysninger kontakt mig venligst, pr email aajensen@tiscali.dk
Med Venlig hilsen
Aage Jensen
Karsten Levinsen 14/01 2008 23:48
Sv: "Seniorski " søger erfarne alpine skiløbere over 50 til skiferie uge 10 i år samt til skiferien i 2009/10/11--
Hej.
Det lyder spændende med en 50+ -gruppe. Jeg er 65 og er en habil skiløber, som har løber ca. 2-3 uger hvor vinter de sidste 20 år.
Desværre kan jeg ikke være med i uge 10 i år, men kan anbefale Les Coches, da jeg var der 14 dage sidste år.
Kan jeg blive optaget i gruppen?
Karsten Levinsen
levinsen@kabelmail.dk
Aage Jensen 15/01 2008 13:52
Sv: "Seniorski " søger erfarne alpine skiløbere over 50 til skiferie uge 10 i år samt til skiferien i 2009/10/11--
Hej Karsten
Umiddelbart lyder det til, at du kan blive optaget i gruppen, nederst er de øvrige betingelser:
Melder du dig ind nu uden at tage med uge 10 2008 dækker dit kontigent for 2008/09
Har du nogen spørgsmål kontakt mig direkte på aajensen@tiscali.dk
Mvh
Aage
Medlemmer af ”Seniorski” er seniorer over 50 år (medlemmer af ”Rejseholdet”) som tager på fælles alpin skiferie.
For at blive medlem af ”Seniorski” skal man være:
* aktiv velorienteret åben person over 50 år.
* erfaren Alpinskiløber (røde pister uden problemer)
* aktiv på internettet med email adresse.
* tilmeldt gruppen Seniorski på www.groupcare.dk
Gruppens email er "seniorski@groupcare.dk" (kan kun bruges af medlemmer fra den registrerede email adresse) email sendt hertil udsendes automatisk til alle medlemmer.
Nye medlemmer kan anmode om medlemskab via gruppens side på www.groupcare.dk eller ved email til "aajensen@tiscali.dk."
Billeder: http://picasaweb.google.com/Seniorski.dk
Næste alpin skiferie er uge 10 2008.
Kontigent 2007 /2008
Medlemmer af rejseholdet kr. 50.-
Ikke medlemmer kr. 100,- Bedes indbetalt på konto nr. 6610 4556478 husk besked "kontigent seniorski.dk og dit navn."
Hvad er Rejseholdet?
se www.rejseholdet-dk.dk
Gruppen administreres af:
Aage Jensen (aajensen@tiscali.dk)