Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

26/12 - 02/01 Østrig

Lene Nielsen 10/11 2005 21:21

Hejsa

Vi søger et godt og charmerende sted i Østrig. Ski området skal være for øvede. Der skal være mulighed for overnatning fra mandag til mandag. Om det er privat, lejligheder, hotel eller pension. Blot prisen er fornuftigt og man kan komme til skisport stedet inden for en overkommelig tid. Ser frem til at høre fra dig. Hilsen Lene

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Lene 11/11 2005 11:43

Sv: 26/12 - 02/01 Østrig

Hej Lene,

Østrig i lige netop den periode bliver ikke nemt og slet ikke fra mandag til mandag, da multimange tyskere holder ferie lige præcist på dette tidspunkt, det bestiller fra år til år og priserne er af denne grund meget høje.

For at være rimelig sikker på god sne skal i til nogen af de højereliggende steder I kan prøve Sölden på www.soelden.com. I stedet for at forespørge på Turistbureauets officelle side, så mail direkte til de enkelte pensioner/hoteller, I kan også prøve Obergurgl eller Vent som ligger højere oppe i dalen end Sölden og ikke er så besøgt som Sölden. Områderne er ikke så store, men da I har bilen med kan i jo blot køre til ned til Sölden.

Håber det lykkes for Jer at finde noget.

Hilsner

Lene

Martin 11/11 2005 22:56

Hey Lene.....

Lige en tilføjelse til den forige mail. Da jeg flere gange har holdt ferie i den samme periode som dig i netop Sölden ved jeg at det er uhyre svært at få et sted at bo på det tidspunkt medmindre man lejer 10-12 dage, og vi var allerede ude med bestilling i september. Det I evt. kan gøre hvis I selv er kørende er at søge noget i den lille naboby Zwischelstein (ca. 5 km til Sölden), hvor de plejer at være noget mere fleksible med hensyn til priser og indkvarteringsperiode.

God jagt

Martin

Jens 13/11 2005 21:35

Hej Lene

Jeg har selv undersøgt, hvad man kan få af priser og indkvarteringssteder, hvis man prøver at købe direkte som bliver foreslået dig - det er dog alt for dyrt. Prøv hellere hos team benns eller højmark rejser - de er billige og rigtig gode.

Kærligst Jens

Camilla 24/11 2005 21:20

Siger bare at Ischgl er et super lækkert sted med masser af muligheder! :)

heidi 15/11 2005 17:35

Jeg har fået en brochure tilsendt fra Søldens htp og der er mange gode pensionater med booking direkte på nettet.
Jeg har prøvet at sammenligne med de danske rejsebureauers priser. De sælger med liftkort incl i prisen og man betaler pr pers, feks 2999, pr pers i i en lejlighed. Hvis du så finder totalprisen for lejligheden ved at x med personer og trækker 15oo for liftkortet x personer fra er resultatet en høj pris for lejligheden. Man kan spare det bureaet tjener ved direkte booking.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen