Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Jesper 06/10 2008 13:30
Hej, jeg er ved at arrangere en skiferie til Val D'Isere og mangler 2-3 personer for at dette blir en succes. Jeg har booket en 8 personers lejlighed i La Daille I Val D'Isere, hvor der er ski-in/ski-out fra terassen. Mandskabet består indtil videre af 3 piger og 3 drenge. Dette er ikke en par-ferie, så der vil være go knald på afterski. Mht niveau dækker vi hele spektret.
Ser frem til at høre fra dig/jer
Pernille Lærkenfeldt 22/10 2008 11:05
Sv: 2 pers. søges til Val D'Isere i uge 5. Pris inkl. Transport, liftkort og lejl. ca. 5000kr.
Hej..
Ville lige høre om i har fundet nok personer til at fylde lejligheden op? Ellers er vi to piger som evt er interesserede i at komme med.
Mvh.
Pernille
J.h. 06/10 2008 16:23
Sv: 2 pers. søges til Val D'Isere i uge 5. Pris inkl. Transport, liftkort og lejl. ca. 5000kr.
Jeg har sendt dig en mail, jeg tror i har fundet hvad i mangler.
Nicoline Sørensen 03/11 2008 17:02
Hej.. fedest, håber i har plads på turen. Vi er et par (men men men vi vil gerne bevise at par også kan være friske på afterski...! ;-)) -begge 21, og vi står lidt og mangler nogle at rejse med da vores ellers planlagte tur gik i vasken fordi vores rejsekammerater ikke havde råd.. Så wir sind ganz fresh.. ved ikke lige hvordan man siger det på fransk, men det er vi ;-)