Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Frederik Langer 15/10 2012 17:29
Hey.
Vi er to drenge på 19, som i vores Sabbatår vil ud og stå på ski i cirka 4 uger. Vi søger derfor efter muligheder for sengepladser, idet det er en del dyrere at skulle betale for en 2-mandslejlighed. Idéen oppe i mit hovede var så, at der nok var nogen som selv skulle på skiferie (vi skal afsted i Januar, præcise dato er ikke fastlagt), og som havde 2 sengepladser til rådighed i den pågældende lejlighed/chalet/whatever :)
Vi er unge og friske, men hovedmålet er at stå på ski, dvs tidligt op, højst sandsynligt tidligt i seng.
Kontakt endelig for nærmere information hvis det lyder interessant :)
Mvh Frederik Langer + Magnus Marker
Michelle 15/10 2012 17:40
Sv: 2 drenge søger sengeplads
Hey
Jeg er i samme situation som jer. Så hvis I finder noget større eller er interesseret i at have en 3. person så huslejen bliver lidt billigere, vil jeg gerne høre fra jer. Eller må I have en god (mini-)sæson :-)
Mvh Michelle
Nikolaj Westrup 17/10 2012 13:18
Hey, jeg er også en dreng på 19 i gang med et sabbatår. Jeg vil også gerne ud og stå på ski til januar. Tænkte om vi kunne finde noget sammen? da det alene er ret dyrt, og lidt sjovere når man er flere.
Kronborg 17/10 2012 21:49
Hey
Står også i nogenlunde samme situation som jer. Er også en dreng på 19, som holder sabbatår. Jeg forestiller mig at tage afsted en uge eller to af gangen et par gange i løbet af januar, februar og marts. Har ikke planlagt noget endnu og er ret fleksibel med tidspunkterne.
Ift destination regner jeg med at tage et sted hen med gode muligheder for offpisk, gerne en park og helst (men ikke nødvendigvis) i alperne.
Har I gjort jer nogle tanker om transport og destination?
Lyder det som noget, der kan passe med jeres planer? Eller nogle af jer andre som har svaret på tråden?
Michelle 18/10 2012 12:53
Jeg er også enig i at det er hyggeligere når man er flere. Jeg vil prøve at undersøge det og vende tilbage.
Søren H 19/10 2012 12:23
Hej Jer alle!
Hvis I vil til Val Thorens i Frankrig for hele sæsonen og I kan finde 4 sammen, så har jeg en mulighed i en 4 personers lejlighed i den øvre del af Val Thorens. Ski IN and Out. 0 meter til pisten. Pris ofr hele sæsonen 54.000 plus depositum hvoraf der betales for strøm.
Lejligheden er på 30m2 1 selvstændigt rum med 2 x 2 køjesenge og et opholdsrum/stue med sofa. I forbindelse hermed et køkken. Bad og separat toilet. Skiboks i kælder hvorfra man går ud på pisten.
I kan skrive på mailen hvis I ønsker flere oplysninger.
vh
Søren H
Nikolaj Westrup 21/10 2012 00:13
Lyder som en fed ide med at rejse forskellige steder hen. Jeg vil gerne bare i offpisten. Destinationer og tidsintervaller betyder ikke noget for mig. Så vi kunne evt lave en gruppe på facebook eller noget? For at se om vi har fælles interesser.
Frederik Langer 23/10 2012 18:08
Hey der. Min kammerat og jeg, som startede tråden, har besluttet os at tage til Val d'isere, som i manges munde lyder som noget af det fedeste, OGSÅ mht til muligheden for ikke at følge strømmen ned ad pisten :)
Men vi tager afsted i Januar i cirka 3 uger, fra startjanuar til 21 cirka. Vi har fundet en lejlighed som altså ikke koster alverden til 4 personer. Planen var så at finde nogle som havde lyst til at dele den, sådan at prisen ikke var så høj. Hvis nogen af jer er interesserede i dette må i meget gerne skrive, ellers fyr en besked af på facebook, da jeg tjekker det oftere haha :)
Mvh Frederik Langer
Martin 24/10 2012 09:29
hey Nikolaj
jeg kan hjælpe med plads i januar smid en sms på 42207664
Martin