Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Sebastian 02/01 2015 21:49
Hej med jer!
Vi er to 18 årige drenge der brænder for at komme afsted i uge 7, vi er rigtigt gode på henholdsvis ski og snowboard, vi har begge stået det meste af vores liv.
Så hvis du står og er ved at arrangere en gruppe tur med to ledige pladser så smid en besked.
Flemming Hansen 09/01 2015 10:41
Sv: 18 årige drenge søger skiferie i uge 7!
Hej
Vi har også en tur med mange unge på jeres alder, vi tager til Schweiz, løber også i Frankrig 640 km pister, har vores eget hotel, kører i bus, pris 5600 incl lift og fuldpension.
Ring på 23420170
Mvh Flemming
Bjørn 06/01 2015 21:53
Hej Sebastian
I er velkommene på vores tur i uge 7 til Østrig, Alpbachtal. prøv at kikke på www.snowtrip.dk Vennerens skiklub.
Der er p.t. 8 med på jeres alder.
Hvis i er interesseret eller har spørgsmål kan i sende mig en mail b.s.diedrichsen@gmail.com
Hilsen Bjørn
Jeppe Larsen 08/01 2015 13:08
Hej Sebastian.
Der er pladser på en tur til Spindleruv-Mlyn i Tjekkiet i uge 7.
Pris inklusiv bustransport (fra københavn), hotel (dobbeltværelse), og halvpension. ca. 3500kr. Liftkort koster ca. 1100kr. for 7 dage. Prisniveauet er generelt meget lavt dernede. En frokost på pisten inklusiv drikkevarer fås for under 50kr. Jeg ved at der er et par gymnasier fra København, som i de sidste mange år har haft ture dertil i uge 7. -Så der skulle være rig mulighed for også at komme i byen. Byen minder om en østrigsk alpeby med en hyggelig atmosfære og gode steder at gå ud.
Vores gruppe er meget stor med søde deltagere i alle aldre. Ikke alle kender hinanden på forhånd.
Skriv endelig til mig, hvis det kunne have interesse.
tlf. 23841683
jeppelarsendk@hotmail.com
Venlig hilsen
Jeppe